Pressbild Marcus Rejnevik_Foto_Day Fotografi
30 januari
Varumärket som ryggrad i affären

En föreläsning om hur du får säljkåren att använda sig av varumärkets mervärden i säljprocessen.

Hur blir marknad och sälj kompisar? Hur ser vi till att vi jobbar i samma riktning och hur syns vi bland konkurrensen? Med hjälp av rediga småländska exempel från underleverantörer, metallindustri, tjänstesektorn, energi – och skogsbranschen guidas du till sex insikter och tre ledord för väl förankrad kommunikation i branscher som traditionellt inte ägnat sitt varumärke så mycket eftertanke, men som fått affären att lyfta med hjälp av delaktighet, riktning och mod.

Marcus Rejnevik är en frilansande marknadsavdelning som anlitas av små och medelstora företag för att hantera marknadskommunikationen på deltid eller timme. För att få bäst valuta för kommunikationsinvesteringarna börjar arbetet ofta med att definiera varumärket och riktningen i förhållande till konkurrensen. Marcus har 25 års erfarenhet av marknadsarbete i både stora och små organisationer och är flerfaldigt prisbelönad som projektledare och varumärkesutvecklare. Bland priserna märks bl.a. Svenska Designpriset (People’s Choice och Årets våghals), Spinn (Effektpriset), Sustainable Energy Oscar, Guldstickan (Årets marknadsförare i Jönköpings län) och Årets reklamkampanj (Marknadsföreningen i GnosjöRegionen).

Föredragshållare
Pressbild Marcus Rejnevik_Foto_Day Fotografi
Marcus Rejnevik
Egenföretagare
Kostnad

Våra event är kostnadsfria, har du bokat dig men inte avbokat dig inom 3 dagar så debiteras en no show-avgift på 200 SEK/deltagare. 

I din bokningsbekräftelse hittar du länk till avbokning. Hittar du inte mailet så kan du avanmäla dig här ››

Program

07:30 Frukost & mingel

08:00 Programstart

08:05 Marcus Rejnevik

09:00 Avslut

Boka biljetter